Štítky

pondělí 7. března 2016

Sunny Spread - návod na čtverec






 Stává se vám taky, že si chcete něco vyrobit, nakoupíte materiál a pak to odložíte na neurčito? Mám to u věcí, kde mi je dopředu jasná pracnost anebo si nejsem jistá vzorem, protože se mi líbí tři najednou. 



 V případě mojí budoucí háčkované deky to byla kombinace obojího. A tak mi tu leží půl bedýnky Alize Bella v krásných mořských odstínech už tři čtvrtě roku. Naštěstí je ale venku pořád nic moc počasí a děti už pár týdnů nemocné. Naštěstí? Ano, protože myšlenky na léto plné válení se po zemi a výletech jsou o dost neodbytnější. Až mě donutily se do vysněné deky opravdu pustit.


 Díky tomu jsem sedla k Pinterestu a už lovila mezi uloženými obrázky. Vlastně jsem věděla co hledám i když to původně nemělo být ono. A protože ten vzorek je snadný a krásný a dá se použít na deku, polštáře a dokonce i čepici, tak vám ho představím.


 Jmenuje se Sunny Spread - v překladu něco jako roztáhlé slunce (překlad je pro mě nelehká disciplína, hlavní význam spread je pomazánka...). A v češtině jsem na něj nenarazila. Originál vzorku je, myslím, z Ravelry


zdroj: Google

Návod je v podobě diagramu, protože kdo se naučí číst značky, vyzná se ve většině návodů. Co značky znamenají jsem přepsala a přikládám. 







Co je ještě dobré vědět? 

Začněte magickým kroužkem bude to vypadat lépe, pro přechod do další řady se používají 3ŘO (zároveň se počítají jako DS), a pak je dobré umět přední reliéfní sloupky. Ale pokud je neumíte nevadí, jsou snadné. Naučit se dají podle videí.







A nakonec pár kousků s použitým vzorkem jako inspirace.


zdroj: Pinterest.com


zdroj: Pinterest.com

zdroj: Pinterest.com


Žádné komentáře:

Okomentovat